PROCEDURA KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ
Z WYKORZYSTANIEM METOD I TECHNIK KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ LUB INNEGO SPOSOBU KSZTAŁCENIA W ZWIĄZKU Z ZAPOBIEGANIEM, PRZECIWDZIAŁANIEM I ZWALCZANIEM COVID-19 W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŚWINIARACH
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
§ 1
Niniejsza procedura określa zasady organizacji i prowadzenia kształcenia na odległość, związane z tym prawa i obowiązki Dyrektora, pracowników, uczniów oraz rodziców uczniów, a także metody i techniki kształcenia na czas zawieszenia zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w związku z czasowym ograniczeniem funkcjonowania Szkoły Podstawowej w Świniarach.
§ 2.
§ 3.
Nadzór pedagogiczny
§ 4.
Dyrektor Szkoły utrzymuje stały kontakt z przedstawicielami organu prowadzącego w celu bieżącego monitorowania sytuacji związanej z wdrożeniem kształcenia na odległość.
Rozdział 2
Prawa i obowiązki Dyrektora Szkoły
§ 5.
Dyrektor na bieżąco koordynuje współpracę nauczycieli z uczniami lub rodzicami, uwzględniając potrzeby edukacyjne i możliwości psychofizyczne uczniów, w tym:
Rozdział 3
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
§ 6.
1. Zgodnie ze Statutem szkoły w szkole organizowana i udzielana jest pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
§ 7.
§ 8.
Pedagog/psycholog szkolny
§ 9
Nauczyciele specjaliści mają możliwość udostępniania na stronę internetową Szkoły materiały wspierające i motywujące, pomagające odnaleźć się w nowej sytuacji.
Rozdział 4
Metody kształcenia na odległość
§ 10
Przed rozpoczęciem nauki z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość Szkoła:
§ 11
Rozdział 5
Prawa i obowiązki pracowników
§ 12
Prawa i obowiązki nauczycieli
§ 13
Nauczyciel wychowania przedszkolnego
§ 14
Diagnoza przedszkolna
§ 15
Nauczyciel ma możliwość indywidualnego ustalenia form komunikowania się
z uczniem wraz z ustaleniem godzin poza planem lekcji.
§ 16
Nauczyciel wychowawca
§ 17
§ 18
§ 19
Wychowawca świetlicy
§ 20
Zobowiązuje się pracowników pedagogicznych o wymianę doświadczeń i spostrzeżeń podczas realizacji kształcenia na odległość.
§ 21
Rozdział 6
Zadania i obowiązki uczniów i rodziców
§ 22
Rozdział 7
Materiały edukacyjne
§ 23
Rozdział 8
Zasady kształcenia na odległość
§ 24
§ 25
Realizacja nauczania dzieci objętych obowiązkowych rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Rozdział 9
Ocenianie
§ 26
Ocenianiu podlegają osiągnięcia edukacyjne ucznia oraz zachowanie ucznia.
§ 27
Ocenianie bieżące
§ 28
§ 29
Ocenianie zachowania
§ 30
§ 31
Ocenianie kształtujące
§ 32
§ 33
§ 34
Tryb i warunki uzyskania wyższej niż przewidywana rocznej oceny z zajęć edukacyjnych
§ 35
Tryb odwoławczy od ustalonej rocznej oceny klasyfikacyjnej
§ 36
Egzamin klasyfikacyjny
§ 37
Egzamin poprawkowy
§ 38
https://www.gov.pl/web/edukacja/przygotowania-do-egzaminow-zewnetrznych-wytyczne-men-cke-i-gis.
§ 39
Organizacja konsultacji z uczniem klas VIII
Rozdział 10
Bezpieczeństwo i higiena pracy
§ 40
§ 41
Postanowienia końcowe